Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Ηλιόλουστη καρδιά

Αχ να γινόταν μια φορά
κοντά μου να σε έχω
και της καρδιάς σου τη πνοή
μ’αγάπη να τη βρέχω

είναι το ξέρω δύσκολο
το παρελθόν να σβήσεις
όμως θα πρέπει τη ζωή
και πάλι να τη ζήσεις

δεν σου ζητώ να ξεχαστείς
ποτέ δεν θα το κάνεις
θέλω μοναχά μέσα σου
να βρεις κρυφές δυνάμεις

ένα κομμάτι κάποτε
πέθανε της ψυχής σου
σταμάτα να σκοτώνεις πια
ότι έμεινε μαζί σου

πάρε ανάσα δυνατή
ελπίδα και κουράγιο
στα πόδια πάλι να σταθείς
για ένα νέο αύριο

ο έρωτας μου σύμμαχος
δίπλα σου να παλέψει
το φως του ήλιου στη καρδιά
ξανά να ζωντανέψει

οι εφιάλτες παρελθόν
καιρός είναι να γίνουν
να γίνουν όνειρα γλυκά
τη πίκρα σου να σβήνουν

κάπου εδώ σε χαιρετώ
στα χείλη σε φιλάω
σφιχτά μέσα στα χέρια μου
στον ουρανό σε πάω

2 σχόλια:

georgia είπε...

αχ κάθε φορά μας μαγεύεις φίλε μου!

Ανώνυμος είπε...

δεν σου ζητώ να ξεχαστείς
ποτέ δεν θα το κάνεις
θέλω μοναχά μέσα σου
να βρεις κρυφές δυνάμεις

kalutera na zitouses na ksexastoume...pio eukolo apo to na vroume krufes dunameis...