Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Έλα

βρέχει και είμαι μόνος
ψάχνω μια αγκαλιά
αβάσταχτος ο πόνος
ρίξε μου μια μάτια

δώσ' μου ένα σημάδι
το φως πάλι να δω
πάει η ζωή χαράμι
μακριά σου δεν μπορώ

έλα κοντά μου
έλα για μια φορά
σε θέλω δεν αντέχω
φωνάζω δυνατά

έλα μακριά σου υποφέρω
έλα ποτέ δεν είναι αργά
έλα κοντά μου άλλη μια φορά

φέρε μαζί σου την αγάπη
φέρε μια όμορφη αγκαλιά
έλα να γίνουν όλα όπως παλιά

ακόμα ένα βράδυ
χωρίς να είσαι εδώ
ζητάω απ 'το σκοτάδι
για λίγο να σε δω

νιώθω την ύπαρξη σου
κάπου εδώ κοντά
μυρίζω το κορμί σου
μα είσαι μακριά

έλα μακριά σου υποφέρω
έλα ποτέ δεν είναι αργά
έλα κοντά μου άλλη μια φορά

φέρε μαζί σου την αγάπη
φέρε μια όμορφη αγκαλιά
έλα να γίνουν όλα όπως παλιά

1 σχόλιο:

a είπε...

φέρε μαζί σου την αγάπη
φέρε μια όμορφη αγκαλιά
έλα να γίνουν όλα όπως παλιά...